The Late Night Affair: Suite 701

by Salah Ananse & Auraluxe Music

supported by
BamaLoveSoul.com
BamaLoveSoul.com thumbnail
BamaLoveSoul.com ATL dj/producer/singer Salah offers a project every it as soulful and provocative as one of his late night sets! Favorite track: Wonder feat. Zynzelay.
/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $10 USD

     

1.
06:26
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
03:39
11.
12.
13.

about

*Contains Explicit Lyrics

credits

released September 25, 2009

tags

license

all rights reserved

about

Salah Ananse & Auraluxe Music Atlanta, Georgia

contact / help

Contact Salah Ananse & Auraluxe Music

Streaming and
Download help

Redeem code

Track Name: Steppin' Out
U make me feel so nice.
At least U did last night.
U got my mind mixed up.
I don't know wrong from right.
I wanna call U up.
& do it 1 more time.
I need another touch.
Your body's so DIVINE.

This wrong, it feels so good.
The way u knew my body never thought we could,
Connect like this. So hard so long.
I try give it up but all my will is gone.

I'm Steppin' Out
Steppin out on my best friend.
Every time I try 2 stop I'm in your bed again!
I'm Steppin' Out
Steppin out on my best friend.
Girl I'm needin' what you're givin' I can't let this end!
I'm Steppin' Out

U say we'll never work.
I'm 2 much of a flirt.
U C how I'm with her.
& U don't wanna get hurt.
But we can have a good time.
& blow each other's minds.
There's no need 2 define.
No strings no ties no binds.

Late night. I'm @ the club.
I know when U C my # U know what is up.
Cause she can't do that thing U do.
Every time I get that feeling I come back 2 U!

I'm Steppin' Out
Steppin out on my best friend.
Every time I try 2 stop I'm in your bed again!
I'm Steppin' Out
Steppin out on my best friend.
Girl I'm needin' what you're givin' I can't let this end!
I'm Steppin' Out
Track Name: Everything feat. JimiJames
Late Night, Lip Gloss, Big Bamboo Earrings
Eye Shadow Blue Electric. What It Do Baby!
Hair Spiked, Toes Right, Hollywood Lady!
Get a little closer come see what it do baby!

Everybody's got an itchin' 4 the green but
Everything ain't what it seems. But 2 U I've got.
Steppin' out my limousine & it looks like.
Everything!
Everything!

Everybody's Everybody just B yourself.
People on me cause of money I'm someone else.
Get 2gether we should blow 1 on a Saturday
Roll slowly in a Phantom ohh so paid

Life's tricky but U gotta play your cards right.
U roll over your cigar's half smoked right.
Crack a smile silly bent off the late night.
It's kinda hard 2 explain.
Get a taste right.

Everybody's got an itchin' 4 the green but
Everything ain't what it seems. But 2 U I've got.
Steppin' out my limousine & it looks like.
Everything!
Everything!

I look over in the Gucci's & it's so clear.
Every corner looks the same. I used 2 chill right there.
I remember the days when I lived here.
That liquor store's still open? Ahh Wow!

I'm a little outta touch. But I'm feelin' alright.
I've had a little bit much. But I'm feelin' alright.
It's kinda hard 2 explain.
But U get it right?
U get it right?
Aight! Check me out!

Late Night, Lip Gloss, Big Bamboo Earrings
Eye Shadow Blue Electric. What It Do Baby!
Hair Spiked, Toes Right, Hollywood Lady!
Get a little closer come see what it do baby!

Everybody's got an itchin' 4 the green but
Everything ain't what it seems. But 2 U I've got.
Steppin' out my limousine & it looks like.
Everything!
Everything!
Track Name: Affliction feat Kebbi Williams
Can't Eat.
Can't Sleep
Thinkin' bout
U & me!

Caught up in
The Memory
Caught up in
The Ecstasy!

Got U on my mind all the time.
Thinkin' bout your body... So DIVINE.

Watched my pride slip through my hands.
Touch my soul. I'm a different man.

Girl my love is all 4 U. I'll do anything U want me 2.
Can't U see?
Can't U see?
Your love is just afflicting me!

Affliction
Your Love is Just afflicting me!

I used to stalk.
But now I'm caught.
Got me in a cage.
With your body talk.
Got me hangin' on every word.
Now u got. My nature stirred.

Never thought I could ever be.
With someone so HEAVENLY.

Watched my pride slip through my hands.
Touch my soul. I'm a different man.

Girl my love is all 4 U. I'll do anything U want me 2.
Can't U see?
Can't U see?
Your love is just afflicting me!

Affliction
Your Love is Just afflicting me!
Track Name: Evermore feat Gaelle
Evermore!

Do U ever think of me & a smile comes 2 your face?
Is it so hard 2 believe that this feeling never fades?
Cause U'll wait 4 me.
Anticipate my return.
U'll find yourself waiting 4 me

U have a place 4 me in your heart.
In your heart
U'll hold that place 4 me in your heart.
In your heart.
Evermore

Do U ever think of me & get scared & run away?
Is it so hard 2 believe that I could make U feel this way?
This way?

Cause U'll wait 4 me.
Anticipate my return.
My return!

U have a place 4 me in your heart.
In your heart
U'll hold that place 4 me in your heart.
In your heart.
Evermore

U'll have have a
U'll have have a place 4 me in...
Evermore
U'll have have a
U'll have have a place 4 me in...

Do U ever think of me?

U'll have have a
U'll have have a place 4 me in...
Evermore
U'll have have a
U'll have have a place 4 me in...

Evermore!

U'll find yourself waiting 4 me
Track Name: In 2 U feat. Junkie Polytechnik
I'm so In2 U Girl I just can't find my way.
I get so lost in U girl I just can't find my way.

I'm gonna buy myself a new suit & try 2 get in your face.
I'm gonna buy myself some new shoes & walk up in your face.

I got a new religion. Cause girl I worship U!
Cause U got heaven shakin' in your pant's girl that's why I worship U.

I'm so In2 U Girl I just can't find my way.
I get so lost in U girl I just can't find my way.

I'm gonna rent myself a fancy car girl & park outside your house.
I'm gonna buy myself some new cologne girl. The scent will draw U out.
Something about what U do leaves me askin' 4 more.
Till U change your attitude, I'll be parked outside your door.

I'm so In2 U Girl I just can't find my way.
I get so lost in U girl I just can't find my way.

U give me such a rise. I'm tryin' 2 strategize.
Apply 4 your position. Tell me if I'm qualified.
U can't just lead me on.
Gonna call U on the phone.
& text everyday shawtay until U put me on!

I'm so In2 U Girl I just can't find my way.
I get so lost in U girl I just can't find my way.
Track Name: Intelligent Design feat. VBS*
When U talk.
The things U say.
I must admit.
I'm blown away.

I'm lost inside your lips & can't find my way.
Hypnotized by your hips. So cute the way they sway.

Girl your eyes.
They touch my heart.
But then your thighs.
Touch other parts.
I'm losing my composure cause my head is blown.
I'm using all my sexy trying 2 turn U on.

Say yo mama & Yo daddy made ya.
& they sho' nuff did the thang.
But there's gotta be a creator.
There's no other way 2 explain

U R so fine.
It blows my mind.
Must be DIVINE
Intelligent Design
Girl

INTELLIGENT DESIGN
Indisputable Proof
Indisputable Truth

I like your style
The way U move.
& when U smile,
I'm so amused
Thinking of all the fancy shit I'll do to U.
Got 2 get in your orbit so U'll catch my groove

My spirit lifts.
When you're with me.
I'm positive of your DIVINITY.
God took his time with U. U R so HEAVENLY.
So meticulously assembled perfectly.

I'm positive of the glory.
Cause it sure is shining through.
Another testement for the story
Of the MIRACLE I see in U.

U R so fine.
It blows my mind.
Must be DIVINE
Intelligent Design
Girl

INTELLIGENT DESIGN
Indisputable Proof
Indisputable Truth

LOVE is DIVINE.
SEX is DIVINE.
WE R DIVINE.
WE R DIVINE.

LOVE is DIVINE.
SEX is DIVINE.
WE R DIVINE.
WE R DIVINE.

U R so fine.
It blows my mind.
Must be DIVINE
Intelligent Design
Girl
Track Name: Colors & Sounds
When I look in your eyes
I see Colors & Sounds.
Colors & Sounds
Of U!
Of U!

When I hear your sweet voice.
I hear Colors & Sounds.
Colors & Sounds
Of U!
Of U!

In my head
In my head
They go 'round.
In my head.
Colors & Sounds


When I touch on your hips.
I feel Colors & Sounds.
Colors & Sounds
Of U!
Of U!

When I kiss on your lips.
I taste Colors & Sounds.
Colors & Sounds
Of U!
Of U!

In my head
In my head
They go 'round.
In my head.
Colors & Sounds
Track Name: Drinkin' *
@ 24 I fell in love with U.
Got on 1 knee & I proposed 2 U.
Gave U a ring just like I'm s'posed 2 do.
Told U my playin' days would the be through.

My Daddy said somethin' was up with U.
Didn't wanna listen so I said I DO.
Was so naive back then. I wish I knew.
The kinda shit that U would put me through.

& all the Drinkin & the gettin' high.
Just can't replace what U R in my life.
I know without U I'm a better guy.
But I'm still Drinkin' & still gettin' high.

I masturbated 2 your photograph.
Then separated all our shit in half.
I watched a movie. But I couldn't laugh.
Was 12 AM B4 I took a bath.

Life seems so empty girl without U here.
But all my PRIDE won't let me shed a tear.
Immobilized by ANGER, HURT & FEAR.
Sittin' on the sofa Drinkin' lukewarm beer.

& all the Drinkin & the gettin' high.
Just can't replace what U R in my life.
I know without U I'm a better guy.
But I'm still Drinkin' & still gettin' high.
Track Name: Something New
U know I've seen U move B4.
U know I've seen U groove B4.
But every time I do U know there's always something new.
I've held U in my arms B4
I've kissed U with my lips B4
But every time I do U know there's always something new.

Your LOVE is so new.
It's like a fresh breath of air in the morning.
Your LOVE is so new.
It's like a fresh breath of air in the morning.

Lost inside your eyes B4.
Intrigued me with your mind B4.
But every time U do U know there's always something new.
U know I've felt your touch B4.
U know that we've made LOVE B4.
But every time we do U know there's always something new.

Your LOVE is so new.
It's like a fresh breath of air in the morning.
Your LOVE is so new.
It's like a fresh breath of air in the morning.
Track Name: Late Night Chick feat. The After School Special*
U'll only see her after 3.
She glides in outta nowhere.
Essential 2 the scene.
& all the guys wanna go there.
Inside her sexy world.
I'm scared of what I'll find.
She flirts with all the girls.
& teases all the guys.

The girls she likes to flaunt.
& after a few lines.
In a Chinese restaurant.
She really blew my mind.
See I 'm her latest flame.
But she won't even show it.
I'd love 2 play her game.
& I don't even know it.

Late Night Chick U blow my mind.
Wearin' that see through shit
Your skirt cut high.
I wanna bang that chick B4 I die.
Gimme A Late Night Chick
A Late Night Chick
C'mon
Late Night Chick U blow my mind.
Wearin' that see through shit
Your skirt cut high.
I wanna bang that chick B4 I die.
Gimme A Late Night Chick
A Late Night Chick

Ohh Yeah!

2 hot 4 the VIP.
She's in the corner gettin' lit.
That's the place 2 be.
All the ballers throw dollars just 2 catch her name.
They all walk a way feeling like a lame.
She likes the guys with long hair & the vintage style.
The ones who like 2 party hard with the Late Night Crowd
If U keep her in the clouds & your game is tight.
U might be the lucky guy 2 take her home tonight.

I want a Late Night Chick.
Gimme a Late Night Chick
I want a Late Night Chick.
Gimme a Late Night

Late Night Chick U blow my mind.
Wearin' that see through shit
Your skirt cut high.
I wanna bang that chick B4 I die.
Gimme A Late Night Chick
A Late Night Chick
C'mon
Late Night Chick U blow my mind.
Wearin' that see through shit
Your skirt cut high.
I wanna bang that chick B4 I die.
Gimme A Late Night Chick
A Late Night Chick

Ohh Yeah!